Kişiye Özel Kanser Tedavisi

Her insan özeldir. İnsanın hem vücudu hem metabolizması hem de hastalığı kendine özgüdür.

Dolayısıyla bu kadar yenilikçi yöntem varken hala eskimiş, standart ve başarısız yöntemlerle tedavi olmak her zaman mantıklı ya da başarılı olmayabiliyor.

Kliniğimizdeki kendi alanında uzman akademisyen ve profesör onkologlar, yaptığı ilk değerlendirmeden sonra size özel en uygun teşhis programını hazırlar, elde edilen sonuçlara göre ameliyat gerekiyorsa ameliyatını yapar, kemotrapi gerekiyorsa ilk önce hastalığınıza en uygun kemoterapi ilacını seçmek için ONKO Drug Testini yapar, size özel tedavi programını hazırlar.

ONKO Drug Test nedir?

Kemoterapi ilaçlarına kişisel duyarlılığını tespit eden,

En etkili kişiye özel ilaç ve tedavi protokol listesini sunan,

Tümör sürecinin seyri ve nüksetme ihtimali bilgisini veren tıbbi inceleme programıdır.

ONKO Drug Test ne zaman yapılır?

-Standart protokollerde birkaç ilaç şeması bulunduğunda en etkilisini seçmek için kullanılır.

-Kemoterapi ilaçlarıyla tedavi yapıldığında hastalık ilerlediği, yani ilaç sonuç göstermediği zamanda yapılır;

-Standart tedavi ve kemoterapi şemaları sonuç vermediği zaman yapılır;

-Kemoterapi etkinliğinin artırılması gerekli olduğu zaman yapılır.

ONKO Drug Testin Avantajları nelerdir?

– En etkili ilaç seçimi (başarı oranını artırmak için kişiye özel ilaç seçimi)

– Anti-tümör ilaç duyarlılığının tespiti (ilaç-tümör ilişkisinin ön tespiti)

– Tedavi algoritmasının oluşturulması

– Vücut durumunun ve patolojik süreç seyrinin moleküler ve epigenetik değerlendirmesi

Kanser aşısı nedir?

Hastalığınızın türü ve evresi uygunsa size kanser aşısı tedavi programını hazırlar ve böylece tedaviniz başlar. Bilim adamlarımız kanser aşısı sayesinde vücudumuzu kansere karşı savaşmasını öğretiyor. Klinik araştırma ve yaptığımız klinik uygulama sonuçları, klasik tedavilere göre %40-50 daha başarılı sonuç vermektedir.

Bağışıklık sistemi vücutta sürekli oluşan kanserli hücreleri yok edemediği anda hastalık gelişmeye başlar. Yani kanserin hem önlenmesinde hem de tedavi edilmesinde immünoterapi (bağışıklık sistemi terapisi yada kanser aşısı) belki de geleceğin tek kanser tedavi yöntemi olacaktır.

Bizim önerdiğimiz immünoterapi ilacı olan yeni nesil kanser (anti-tümör) aşısı size sağlığa kavuşmanıza yardımcı olacaktır.

Her hastalığın çaresi bağışıklık sistemin güçlenmesi ve vücudun kendi kendine tedavi etmesidir.

Bu yeni nesil kanser aşısı vücudun kendi bağışıklık sistemini harekete geçirerek kendi kendini tedavi etmesini sağlamaktadır.

Yeni nesil anti-tümör kanser aşısı, hastanın tümör hücrelerinden elde edilen tümör ilişkili antijen ve özel adjuvandan oluşmaktadır.

Anti-tümör kanser aşısı, 1-3 evrelerinde tümör cerrahi müdahaleyle alındıktan sonra hastalığın nüksetmesini ve metastaz oluşmasını önlemek amacıyla yapılır.

Aşı tedavisi, 3 kur aşı ve 3 kur tekrar yapılan aşıdan oluşur.

Aşı, anti-tümör bağışıklık mekanizmalarını aktifleştirir: doğal öldürücü hücrelerinin ve spesifik T-lenfositlerin aktivitesi artar, komplement-aracılı sitotoksik antikorların seviyesi yükselir, genel bağışıklık sistemi aktifleşir: merkezi (timüs) ve periferik (lenf düğümleri, dalak) bağışıklık organlarının proliferatif endeksi yükselir, bu da bağışıklık sürecine mononükleer fagositlerin (dendritik hücrelerin) katılmasını ve lenfoid dokunun stimülasyonunu gösterir. Ameliyat sonrası döneminde aşının kullanımı, kalan kanser hücrelerinin yaşama gücünü azaltır, böylece metastaz oluşumunu ve nüksetmeyi engeller veya yavaşlatır. Aşı, anti-nüksetme ve anti-metastaz tedavisinde (tümör ameliyatla alındıktan sonra) kapsamlı nüksetmeye karşı terapinin içinde kullanılır.

Hangi kanser türlerinde aşı yapılır?

Solid tümörlü kanser türlerinde yapılır: mide kanseri, akciğer kanseri, kolon ve rektum kanseri, meme kanseri, böbrek kanseri, yumurtalık kanseri, beyin kanseri.

Kanser aşısı ne zaman yapılır?

Kanser aşısı tümör alındıktan sonra elde edilen tümör hücrelerinden üretilir ve hekimin oluşturduğu tedavi protokolüne dayanarak ameliyattan 10-14 gün sonra yapılır.

Kanser aşısı nasıl yapılır?

Ameliyatla tümör alındıktan sonra hiç zaman kaybetmeden 2-3 gr kadar tümör dokusu kuru buzlu konteynırın içinde klinik laboratuvarımıza gönderilir. Burada aşı üretildikten sonra size tüpler halinde geri gönderilir. Siz de verilen tedavi protokolüne uygun olarak aşıları sırasıyla ve belirtilmiş aralıklarla hemşirenize yaptırırsınız.

Kanser aşısı avantajları nelerdir?

Kanser aşısı

– anti-tümör etkisine sahip

– hastaların kemoterapi ve radyoterapi dayanıklılığını artırır

– kemotarapi ve radyoterapi hasta için tehlike arz ediyorsa, aşı tek başına uygulanır

– sitopeni (kan hücrelerinden birinin eksikliği) durumunu önler

– kötü huylu tümörlerin nüksetmesini ve metastazlarını önler

– belirli tümör türüne karşı spesifik bağışıklık cevabını oluşturur

– immünolojik göstergeleri normalleştirir

– hastayı tedavi ederek hayatta kalma süresini uzatır

– hastaların yaşam kalitesini artırır

Kanser aşısı yan etkileri nelerdir?

– Aşının yapıldığı gün hafif ateş yükselmesi olabilir. Geçicidir. Müdahale gerektirmez.

– Alerji reaksiyon yapmaz.

– Bilinen başka yan etkisi yoktur.

Kişiye Özel Kanser Tedavisi